Not... porn

Fap central. (likely NSFW...enter at own risk)
User avatar
Bob
Posts: 202
Joined: 26 Jan 2008 04:26
Location: New Orleans
Contact:

Not... porn

Post by Bob » 19 Aug 2009 04:51

Parody pornos have always been my favorite porn. Has anyone been as entertained by these Recent not the [insert tv show] pornos?
Im not sure what it is about them but they are pretty funny.

The Office

The Bradys

Star Trek

Threes Company

Maried With Children

Cosby

Scrubs

Bewitched

Partridge Family (cant find one with audio)

The Munsters

Seinfeld

Friends

Justin
zoom zoom
Posts: 58
Joined: 03 Aug 2006 18:18

Re: Not... porn

Post by Justin » 20 Aug 2009 19:26

holy shit these are awesome!

where can get the full shows???

User avatar
Dex
Big Daddy
Posts: 1377
Joined: 04 Aug 2006 13:41
Location: Long Beach, CA
Contact:

Re: Not... porn

Post by Dex » 21 Aug 2009 02:13

Justin wrote:holy shit these are awesome!

where can get the full shows???
On the internet?

This shit is old. Search one of your torrent websites, you lazy terrorist.
“Also, mouth-to-mouth causes AIDS” - Zilch 5/18/2010

User avatar
Bob
Posts: 202
Joined: 26 Jan 2008 04:26
Location: New Orleans
Contact:

Re: Not... porn

Post by Bob » 21 Aug 2009 03:38

Puretna and cheggit are where I found most of them

User avatar
AngelBaby
little. yellow. feisty.
Posts: 1880
Joined: 07 Aug 2006 07:35
Location: Cloud 9
Contact:

Re: Not... porn

Post by AngelBaby » 21 Aug 2009 05:41

Justin wrote:holy shit these are awesome!

where can get the full shows???
Why do you want them? So you can post text summaries of the action on the front page? >_<

Smiley
Posts: 28
Joined: 16 Aug 2006 11:51
Location: Vancouver, BC

Re: Not... porn

Post by Smiley » 25 Aug 2009 12:01

You missed 'This Ain't Happy Days'. That one was pretty good too. Except I didn't know 6 inch clear Lucite heels were in style in the 50's.

http://www.youtube.com/watch?v=N1TScTj1Mdw

User avatar
Bob
Posts: 202
Joined: 26 Jan 2008 04:26
Location: New Orleans
Contact:

Re: Not... porn

Post by Bob » 26 Aug 2009 00:38

yeah haha there is also a this aint saved by the bell being filmed. Im surprised they didnt actually get the real screech

Smiley
Posts: 28
Joined: 16 Aug 2006 11:51
Location: Vancouver, BC

Re: Not... porn

Post by Smiley » 26 Aug 2009 04:16

And Gilligan's Island, too. I think the plot is a little different in this one; a porn film crew shipwrecks on the island and meet the castaways and the jizz start flying. I think that's the plot.

They should do a takeoff(get it? take off? as in clothes?) of 60 Minutes(in producer Don Hewitt's memory-R.I.P.), and they should get a blonde girl with a really huge rack to play Leslie Stahl.

User avatar
Bob
Posts: 202
Joined: 26 Jan 2008 04:26
Location: New Orleans
Contact:

Re: Not... porn

Post by Bob » 26 Aug 2009 07:36

I was thinking of golden girls

Smiley
Posts: 28
Joined: 16 Aug 2006 11:51
Location: Vancouver, BC

Re: Not... porn

Post by Smiley » 26 Aug 2009 08:01

Ugh... I try not to think of Golden Girls. Especially in any sort of porn context.

Maybe 'Golden Girls - The Early Anal Years'. And that's a real stretch.

Should definitely check out 'This Ain't Happy Days' - there's a scene between fake Joanie, fake Ralph Malph & fake Potsie. The girl kinda looks like Joanie Cunningham, only prettier and cuter. Plus she lets Ralph & Potsie double team her. Hot, hot, hot.

User avatar
AngelBaby
little. yellow. feisty.
Posts: 1880
Joined: 07 Aug 2006 07:35
Location: Cloud 9
Contact:

Re: Not... porn

Post by AngelBaby » 26 Aug 2009 12:18

Looks like there might not be an X-Files porn parody (although I'm not sure how Fox plans on winning this battle).

User avatar
gulliver
Posts: 1113
Joined: 04 Aug 2006 22:24
Location: Dublin, Ireland.

Re: Not... porn

Post by gulliver » 27 Aug 2009 00:24


User avatar
Dex
Big Daddy
Posts: 1377
Joined: 04 Aug 2006 13:41
Location: Long Beach, CA
Contact:

Re: Not... porn

Post by Dex » 30 Aug 2009 04:48

I saw a new one today... well, I didn't see the video, but I saw the availability of the file.

Image

I've never seen any of these... they look really crappy.
“Also, mouth-to-mouth causes AIDS” - Zilch 5/18/2010

Smiley
Posts: 28
Joined: 16 Aug 2006 11:51
Location: Vancouver, BC

Re: Not... porn

Post by Smiley » 30 Aug 2009 09:25

Dex wrote:I saw a new one today... well, I didn't see the video, but I saw the availability of the file.

Image

I've never seen any of these... they look really crappy.

Hey, that's Lisa Ann - she played 'Sarah Paylin' in 'Who's Nailin' Paylin?'

http://en.wikipedia.org/wiki/Who's_Nailin'_Paylin%3F

Her only resemblance to Tina Fey is that each one of her jugs is the size of Tina Fey's head. Literally.

User avatar
Bob
Posts: 202
Joined: 26 Jan 2008 04:26
Location: New Orleans
Contact:

Re: Not... porn

Post by Bob » 30 Aug 2009 11:30

I love Bree Olsen and her bipolar ways; somethings hot about a woman that might try to kill you after she fucks you

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests